benimmdunyamm Kızlar 23+5 burnum kanadı öyle çok aşırı değil ama yine de var biraz tedirgin oldum normal mi
Asellinannesi0 benimmdunyamm normalmiş canım kardeşim basıncı arttığı için birde kurulmuştur burun ondan banada cok oluyor 😊
Deletedmom_110 benimmdunyamm 20. Haftalarda bende de olmuştu hemen doktoru aradım normal dedi kan basıncı arttığı için burun içindeki kılcal damarlar falan bişeyler bişeyler söylemişti 🤣🤣yani normal korkmana gerek yok