eda_1997 Bebeği makat geliş olup 40. Haftadan sonra dönen var mı kızlar şuan 40 haftalık hamileyim 41 e kadar bekleyelim dedi doktor merak ediyorum
Dark eda_1997 açıkçası düşük ihtimal çünkü bebek büyük ve yeri çok dar. Benim 30 larda bir iki kere dönmüştü
Hilal6161 eda_1997 benim bebeğim 39. Haftada döndü valla. Doktorunuz bekleyelim diyorsa bekleyin bence dönmezse bile kendi sancınız falan gelirse öyle girersiniz sezeryana o sancıların bile bebeğe faydası varmış
Rukiye05 eda_1997 o haftaya kadar bekleniyor mu ya şaşırdım açıkçası Bende şuan 34. Haftafayım 35 te kontrol var o zaman da makat derse umudumu kesicem Bende 39 da en geç sezeryan yaparlar diye düşünmüştüm( devlete gidiyorum bu arada)
eda_1997 Hilal6161 hiç sancım da yok bebek de oldu olası hep makat geliş bekliycem bakalım en azından sancım gelirse dediğiniz gibi öyle giderim sancı gelirse hemen alırlar sezeryana değil mi
Hilal6161 eda_1997 alırlar tabi niye almasınlar😂 benimki de hep makat gelişti asla dönmüyordu balla bende umudumu kaybetmiştim ama 39 da döndü doktor bile şaşırdı 😂
eda_1997 Hilal6161 hayırlısıyla inşallah döner dönmezse de yapıcak bişey yok napalım herşeye hazırım 😅
eda_1997 Rukiye05 bende devlete gidiyorum canım bende öyle düşünüyodum 41 e doğru gidiyoruz hala almadılar 41 de alıcaklar eğer dönmezse 🥴
Rukiye05 eda_1997 zaten hissetmiyor musunuz bebeğin nerde olduğunu ben ayaklarının aşağıda olduğunu hissediyorum hala çünkü aşağı kısma tekme yiyorum yuvarlak kafası da karnımın üst kısmında hissediyorum yani dönmedi hala biliyorum 😢
eda_1997 Rukiye05 hissetmez olurmuyum kafasını kaburgama sokuyo canımdan can gidiyor resmen 1 hafta daha sıkıcam dişimi hayırlısıyla doğar inşallah sende sağ Salim kucağına alırsın umarım dönedebilir inşallah döner seninki 🤲🏻
Rukiye05 eda_1997 inşallah çok kolay geçer sezeryanınız 🙏🙏 Teşekkür ediyorum inşallah döner çünkü normal doğum istiyorum ama sanmıyorum döneceğini 😂 dönerse buraya post açacağım döndü diye jsjw
eda_1997 Rukiye05 bende çok istedim normali ama sanırım olmayacak tabi yine son ana kadar Allah bilir Hakkımızda hayırlısı olsun 🤲🏻 Valla eğer dönerse ben de açıcam 🤣
Hayriyeee0 Geçen gün instagramda görmüştüm kafasının olduğu yani üst tarafa soğuk pres alt tarafa yani kasığa doğru da sıcak su torbası koyuyorlar günde 2 3 defa 15 dk yapınca bebek sıcak tarafta olmak için dönüyormuş bence denemeye değer 🥰 belki döner yardımı olur ve b bol suquat yapın 😊
eda_1997 Hayriyeee0 dün doğum yaptım canım makat geldi sezeryana alındım acil çok şükür iyiyiz kavuştum yavruma 🤲🏻🥰