Ben şuan 24 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ara ara lekem oldu arada hala oluyor bende sizin gibi hissedemedigim olmuştu ve doktorumla görüştüğümde bebeğin toplamda altı saat uyanık olduğunu ve küçük olduğu için o haftalarda çok fazla hissedilemeyecegini söylemişti endişelenme zaten 24 haftadan sonra hareketleri daha net oluyormus