Kızlar merhaba doktora gittim bebeğin suyunun 3 cm olduğunu söyledi o kadar çok üzüldüm ki dünya başıma yıkıldı Zeynep kamile gitmemi söyledi yatış olur büyük ihtimalle dedi ordan çıkıp gittik o da 8 de ve bi problem yok dedi sızıntı testi falan yapıldı sıkıntı yoktu sizce neden böyle olmuş olabilir başına gelen var mı acaba ? Bebek daha 23 haftalık