Kızlar 10+5 günlüğüz dün rutin kontrole gittik kontrolde ikiz olduğunu öğrendim bebeklerin üstelik tek yumurta ikizi. Rabbım sağ salim kucağımıza alıp büyütmeyi nasip etsin şu mübarek cuma vakitleri 🤲 doktorum perinotolojiye yönlendirdi çoğul gebelikler riskli gebelik oluyormuş bi de tabi üstüne bin ton olumsuz yorum tek yumurta çift yumurta ikizlerine göre daha riskliymis bu konuda tecrübe sahibi annelerden de bilgi edinmek istiyorum. Gebeliginiz nasil geçiyor veya geçti bu süreçte sorun yasadiniz mi 🤦🏼♀️