Geçen hafta doktora gittim şekerim yüksek çıktı ve bir haftalık diyet verdiler. Ama biz bayramda memlekete gideceğimiz için bu programa uyamayacağım. Bende eşime gitmek istemediğimi söyledim, ama beni tınlamıyor. Daha iki gün olmasına rağmen biletleri iptal edemem parası yanar felan diyor. Birde yakın bi yer değil 10-11 saatlık yolculuk otobüsle. Ben birşey olmasından korkuyorum ama kimse bu durumda benim sağlığımı düşünmüyor. Havalar zaten sıcak bunalıyorum normalde de yol tutuyor beni. Kendi annem bile birşey olmaz diyor, resmen zorunlu bırakılıyorum.