Busenurtnkc hatta şöyle dedi doktorum 15 falan oldugunda çocukta zeka geriligi oluyormuş ama senin ve benim değerim normal hayatım
Ve gebe olmasak ilaç bile verilmeyen değermiş ama gebeyiz diye veriyorlar
Bu mesele de 10 senedir çıkmış 2.5 olması iyi diye karar varmış işte
Rahat ol kuzum
Başta bende endişelendim ama
Bunun hastalıgını yaşayanlar doğuruyor sorun yokk yani