Arkadaşlar ben telefonla konuşmayı sevmeyen bir insanım bunu evliliğimin başından beri de eşimin ailesine anlatmaya çalışıyorum. Eşim de aynı şekilde telefonla konuşmayı sevmiyor ve benim ailemden annem dışında kimseyi aramadı bu zamana kadar. Ama ben onun annesi ablaları yengesi vs aradım kaç defa nişanlı olduğumuzdan beri. Geçen de ablasını aradı hoparlörlere verdi beraber konuşalım diye ablası da bana diyor ki sen beni bu zamana kadar hiç aramadın diyor. Oysaki kaç defa aradım buna rağmen hiç diyor kadın. O kadar sinir oldum ki aramama rağmen böyle demesine. Eşim ailemden kimseyi aramazken benim ailem hiç lafını etmiyor ne bana kocan hiç bizi aramıyor derler, ne de eşime hiç aramıyorsun derler. Böyle şeyler neden hep kadın tarafından bekleniyor ben gerçekten yıldım şu arama muhabbetinden