Bugün kontrolüm vardı. Kontrol sırasında doktoruma kordon dolanması görürseniz bana söylemeyin sakın dedim.
Doktorum da:
“Benim hamileliğimde de 25. Haftada 3 kere kordon dolanmış dedi doktorum. 3 hafta uyuyamadım. Bi sonraki kontrolümde ilk onu sordum. Şu an bir problem yok dedi doktorum, hepsi çözülmüş. Zaten şu an kordon dolanmış olsa da müdahale şansı yok, o yüzden bakmanın da anneye söylemenin de manası yok. Ancak doğum zamanı kalp atış hızı yavaşlamış olursa bakıyorum. Zaten kordon dolanmış halde doğan bebekler de var. O kadar ürkütücü bir durum değil, bunu kafana takma” dedi.
Başına gelmiş ya da gelecek olan varsa şimdiden duyurulur. Benim içim rahatladı açıkçası.
Bu arada 29+4 haftalığım. Bir ay önce gittiğimde 770 gramdı. Şimdi 1440 gr olmuş. Kötü besleniyorum sanıyordum çünkü sü, yoğurt, yumurta vs ile aram yok. Kendimi suçluyordum biraz dikkat etmiyorum diye. Ama demek ki bebek bir şekilde alıyor. Tabi ki dikkat etmek lazım ama edemeyen de kendini strese sokmasın. Boyu da 35 cm’den 39’a çıkmış. Benim boyum kısa, 155 cm, Kızım da biraz kısa olacak sanırım.
Öyle işte.