Herkezde değişiyo bence, benim ikinci gebeliğim ama malesef ilkinin kalbi durdu 3aylık.., ve bu hamileliğimde benimde karnım birden cıktı başda inandırıc gelmedi, interneten çok araştırdım başkalarına baktım gercekten bebişmiş galiba🙈 cünki kilomda sadece şuanlık +1kg fazla var bi anda böyle şişmez 1 kiloyla ama şunuda unutmamak lazım hamilelikde insan çok ödem tutuyo ve mesela adet olunca ben hep şişerdim 2-3kilo fazla cıkardım şimdi adet olmamanında bi etkisi var bence böyle şiş olmamın🙊 ondan haric az yağ ve gerisi bebiş🥰 cünki tek bebişlerimiz büyümüyo rahmimizde büyüyo vs ben 15 haftalığım şuan