Kızlar geçen günde post açmıştım bebeğim 2-3 hafta geriden geliyor diye. Şuan 36 haftalık hamileyim , hala daha 2-3 günde bir akşamları kusmam oluyor . Gerçi midemi boş bırakmıyorum burada öneride bulunan herşeyi yiyorum . Yoğurt elma yiyorum kussamda midem boş kalmasın diye . Muz yiyorum . Acaba bu kusmalardan kilo almıyor olabilir mi ? Çok kafama taktım aşırı huzursuzum 🥺