Umme1405_ canım benim şeker yüklemesinden önce ilk hamileliğimi öğrendiğimde verdiğim kan testinde açlık 96 çıkmıştı, doktorum biraz dikkat et dedi ben genelde meyve yememe rağmen mutlaka yanında süt veya yoğurtla yedim , sürekli pilav makarna yemedim ama yine haftada 1 falan yiyordum . Su içmeye daha çok özen gösterdim normalde ekmek yemiyordum zaten ama detaylıdaki doktorum tam buğday ekmeğini yemelisin ondan alacağın vitaminler var dedi ve onu yemeğe başladım. Bir sonraki kan tahlilimde 83 çıktı şeker yükleme testinde de açlık 79 çıktı. Benim kendimce tecrübelerim bunlardı canım🌸 eminin biraz dengelersen sorun kalmayacaktır.