Ozlem0133 canım benim sezaryen her yerde estetik dikiliyor yıllardır, bilinenin aksine estetik dikişte iple yapılıyor lazer falan hep hikaye🤣🤣 şeffaf ya da beyaz eriyen iple içerden gizli dikiş atılıyor yani doğum bitince estetik dikiş olmasına rağmen dışarda düğüm görürsen vay bu nasıl estetik dikiş ip var deme kimisi ipi gömer içeri kimisi dışarda bırakır o yüzden, ama tüm dikişler estetik atılır korkma sezaryende, ince bir çizgi olarak iz kalır🌸 bu arasa estetik ve plastik cerrahi ameliyathane hemşiresiyim kesin bilgidir 🤣🤣 (size bir sır vereyim, dikişleri %90 biz hemşireler atarız doktorların çoğu estetik dikişe elini sürmezler çaktırmayın hemşireler daha güzel dikiyor zaten sürekli diktiği için🤣🤣🤣)