Esma55 Kızlar bugün bi akıntı geldi ama ilk defa böyleydi bi an korktum nişan mı diye ben 34+3 deyim erken doğum riskimde yok yani bugün 4 da kontrolüm var yinele endişeliyim
Zuhalsareelif Esma55 ah ah bende dun gordum kan lekesi aynı haftadayıx 34 haftam hemen dotkora gıttım tabı sancı acılma yok dedı doktor sukur ama korktum tabı olabılırmıs normalmıs.netten nişan nasıl dıye bak bole bıraz katımsı bısey