Damla25 25+5 günlük hamileym . Bu kaç gündür her gece karnımın sancisiyla uyanıyorum çok kötü sancı giriyor 5 dk sonra geçiyor gaz sancısi mi diğer sancı mi anlayamadım niye böyle oluyr sizce?
Ecemselmaarslan Damla25 gaz çıkarınca geçiyorsa gazdandir cnm bir kaç gun yediklerine ve çok ince giymemeye dikkat et o zmn anlarsın