MinikkMucizemmm Merhaba kızlar size bir sorum olacak tecrübeli anneler yada fikir vermek isteyenler için 😇 doğum için pijama takımı mı daha rahat yoksa gecelik takımı olanlar mı daha rahat ve kullanışlı oluyor? Yada her ikisi de olmalı mı yanımızda sizce? 🤔
iremss MinikkMucizemmm sezaryen oldum sadece pijma kullandm hiiiç sorun yaşamadm tek fotoğraf çekiminde gecelik kullandm
Kelebekk-0307 MinikkMucizemmm ben sadece pijama almıştım yanıma çok rahat ettim bence gecelikten daha kullanışlı en azından benim için öyle oldu yani.
Pyrz_07 MinikkMucizemmm sezeryan olacağım için 2 tane gecelik bi tane pijama aldım ama gecelik giyerim gibi geliyor dikişim olcak sonuça daha rahat olacağını düşünüyorum
MinikkMucizemmm iremss teşekkür ederim. Hastane tarafından mı fotoğraf çekimi olmuştu organizasyon olarak falan