İnanmayacaksınız belki ama ben 12. Haftamda sabaha karşı hissettim ilk,elim de karnımdaydı resmen elimin altında oynadı bi de zayıf olduğum için yatarken karnım hepten içime geçiyor hareketlerini de o pozisyonda çok hissediyorum ama sırt üstü yatmak iyi değilmiş diye duydum çocuk belki de daraldığından hareket ediyordur 😅