Cansukeskin Kızlar şu an 33. haftadayım bu haftaya kadar hep kız dendi Ama bu hafta kontrole gittiğimizde farklı bir doktora gitmek zorunda kaldım oda erkek dedi yani bu tarz bir durumla karşılaşan var mı Şu an çok tuhaf duygular içersindeyim😂😂😂
Edabykl Cansukeskin keske detayliya girseydiniz genelde gercekten cok yanilma oluyo ultrason cihaziylada alakali olabiliyo bazen tam anlamiyla yanlış gorebiliyo doktorlar banada 16+5 de erkek dedi ama detayliya girmeden asla inanmıyorum eger ordada erkek derse tamamdir dicem
Cansuyummm Cansukeskin bence özelde ki doktorun dediği dogru cnm devlette yanılma oluyor hep oyle duydum