Pasaanasi Gebeliğimi yaşıyorum 16+1 olduk Hanımlar ben karnım erken çıkar diyodum ama halen karnım dümdüz 2. De erken çıkar diye beklemistim oysa ama çıkmadı gören hiç hamile demez anca çok yesem de etek yada elbise giysem ozaman sanki 8 9 aylık hamile gbi çıkıyo karnım ama açken hiç bişey yok ne zaman çıkar acaba sismek istiyorum 😂
09Zeynep09 Pasaanasi Benimde 2 gebelik ama 32 haftalıkgız hiç 32 haftalık göbek gibi degil küçükçük 🤣
Tiredmother Pasaanasi benim ilkinde hiç yoktu 7 aylıkken toplu taşıma da yer vermiyolardı 😂 ikincide 4 aylıkken 7 aylık gibi oldum 😂
makbule17 Pasaanasi 2. gebeliğim 24 haftalığım karnım çok büyüdü gören 7 8 aylık sanıyo inşallah fazla büyümez
Yeliz6767 09Zeynep09 Bende 36+3 oldum benim de hic yok gibi neredeyse hatta resmimi de atayım 😂😂😂 https://imgyukle.com/i/RgTcTc otururken çekmiştim ayakta da pek bi değişiklik yok 😁
Ascianne Yaaa benimde ikinci gebeliğim insan heves ediyor işte 22 haftaligim karnım hala dümdüz gören hamile diye hayatta demez 😂🙈
09Zeynep09 Yeliz6767 Baya küçükmüş benden de ama önemli olan bebişim sağlıgı ya gelişimi cinsiyeti ne benim kız o yüzden küçük diye düşünüyorum oğlum da daha büyüktü çünkü
Ascianne Sevvalkaya ay ne güzel ya olsun yine de insana iyi hissettirir bazen çocuk nerde yaşıyor acaba diye düşünüyorum ben 😂
Yeliz6767 09Zeynep09 cinsiyeti erkek ilk oğlumda da küçüktü karnım allaha şükür gelişi sağlığı iyi 9 mayıs da kontrole gideceğim bakalım kaç kilo olmuş minyon tipli oluyor zaten ilk oğlum 2.5 kilo doğdu babasına çekmiş belki buda öyle olur 😆😁
Pasaanasi Yeliz6767 benimde ilki erkekti buda erkek canm masallah saglikla buyusun yavrularımız da ben artık sismek istiyorum 😂
Esmaemir17 Pasaanasi Bende 7 aylık hamileyim ama gören bu nasıl hamilelik göbek nerde diyor 🤣🤣🤣 Ama diğer iki hamilelikte baya şişmiştim🤣🤣