Wonderful_mom canım diğer postlarina da cevap vermiştim,kilosu iyi çok şükür endişe etme,Allahin izniyle biseycik olmaz.Benim de 3 hafta gerilik vardı ve sezaryenle aldılar kızımı,biraz solunum sikintisi yaşadık birkaç güne geçer diyor doktoru(insallah🤲)1950 gr doğdu,dua edeceğim sizin için🤲🙏