xxx78 18.haftadan selamlar 2.ogluma hamileyim 5yasindaki oglumun ismi Miraç ..kiz olsaydi Masal koyucaktik ancak erkek dedi doktorumuz saglik olsun..2isim arasinda kaldik sizce RÜZGAR mi güzel BULUT mu?
Asivemavi xxx78 rüzgar daha hoş güzel geldi bana bulut da kötü değil ama benim tercihim rüzgar daha güzel sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲
BeyzaF xxx78 rüzgar ismini çok önermiyolar sonra fırtına gibi oluyo derler genelde ama ben olsam o riski alır rüzgar koyardım 😂
Bayancorek xxx78 İsimin karakteri de fazlasıyla etkilediğini düşünüyorum, Rüzgâr kulağa daha hoş geliyor ama bütün tanıdığım Rüzgârlar yürüyen terminatör gibi. 😬🙈
Nil2736 xxx78 bence bulut. Çocuklar isimlerin anlamlarını taşıo.yani çocuklar deil insanlar. Ondan bulut daha sakin bir isim. Bus sebeple bulut