Merhaba arkadaşlar bugün kontrolüm vardı kese ve bebeği görmek için gittim. Uzanmış doktorum ne diyecek diye beklerken bir kerede kalp atışlarını duydum muhteşem muhteşeem muhteşeemmmdi 🙏🙏 ağladım doktora baktım o bana baktı inanılmaz bir andı. Sonrasında takvime göre 7 haftalık olmasına rağmen çok çok küçük dedi kesede küçük bebek de küçük ama kalp atışı var dedi. Kesenin küçük olması rahimden de olabilir dedi ama bişey söylemek için erken iki hafta sonra tekrar gel dedi sağlıksız diyemem ama küçük dedi. Aynı şeyi yaşayan var mı acaba doktor da tam bişey diyemedi içimde bir korku nolurr kötü bişey olmasın bırakmasın kalp atışları sağlıkla hep atsın 🤲