Merhaba bu gece benimde başıma böyle bir şey geldi. Pijamamın ıslandığını hissettim biraz ıslanmıştı. Daha sonra lavaboya girdim idrarımı yaptım ve kalktıktan sonra az bir sızıntı halinde su geldiğini hissettim. Normalde su gelmesi bir anda ve çokça oluyormuş ama acaba benimki sızıntı halinde az az mı geliyor çok kafam karıştı.