linamom Pamukkkkkk Emsey de Canan hanım a gidiyorum ben de memnunum ordaki bütün kadın doğumcular çok cana yakın ve ilgililer acil durumda 2 doktorla daha tanışmıştım
linamom Pamukkkkkk bir de bebeğin her yerini ayrıntılı inceliyorlar canım memnun kalırsın yani ben daha önce başka bi hastaneye gittim ilk zamanlar yattığınla kalktığın bir oluyordu bsey anlamıyordum
Pamukkkkkk linamom evet ya ben şuan adatıpa gidiyorum ama hiç memnun değil 5 aylık oldum düzgün doktor bulamadım hep bir doktora girmek istiyorum orda da doğum yapmak istiyorum ama bulmadım şimdiye kadar
linamom Pamukkkkkk canım adatıpla emsey karşı karşıya memnun değilsen direk oraya geç gerçekten kadın doğum doktorları çok ilgili aldıkları paranın hakkını veriyolar
Pamukkkkkk @linamom evet çok yakın diye evime oraya hep gittim emsey de yakın orayı denerim bu sefer çok teşekkür ederim
Pamukkkkkk Behiye89 ona gittim çok memnundum erkek doktor diye eşim istemedi şimdi halen doktor arıyorum
themom90 Pamukkkkkk Ben de Emsey Canan Hanım’a gidiyorum. Hem çok ilgili, hem de bilgi ve tecrübesine güvenilir.