Ben instagramdan sipariş verdim, başka bir arkadaşımın önerisi ile. Önce moliçikolatayı araştırdım şikayetvar da çok şikayet vardı vazgeçtim, sonra arkadaşımın söylediği çikolatadeposundan sipariş verdim 100 tane metal kutuda 130 TL idi içinden bir de plastik kolonya şişesi çıktı, geldi tadına da baktım çok güzel tadı🤗