ResNes Kızlar 37 haftalığım nst de sancım çıktı bir daha giricem yine çıkarsa yatircaklar dualarıniza ihtiyaçm var çok heyecanlıyım çok korkuyorum 🙏🏻
balkopugu2701 ResNes Allah hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah canım sen bişey hissettin mi belin karnında falan
balkopugu2701 ResNes dünden beri benim de ara ara giren bel ve kasık ağrılarım bir de geçmeyen baş ağrım var 3 gündür ne zaman gitmem gerekir bilmiyorum hastaneye de ondan sordum canım