Ebraradinn Arkadaşlar bu Demir ilacını doktorum verdi sabah aç karnına kullan dedi ilacı kullanıyorum ama şiddetli şekilde kabızlık ve gaz problemi çekiyorum kullanıpta bu sıkıntıyı yaşayanlar varmı 😞😞
Cnnckr Ebraradinn 3. Aydan beri ben de kullanıyorum 9. Aya geldik ilk başlarda bende de yaptı aynı etkiyi ama su anda yine her şey normal sayılmasa da ilk zamanlardaki gibi etkilemiyor.
Melisa07 Ebraradinn canım söylemesi ayıp benim resmen organlarım parçalandı kabızlıktan kan boşaldı her yerimden bıraktım Allah affetsin yapacak hiçbir şey yok. Kan yapıcı sebze ve meyvelere özen gösteriyorum .
karahanzynep Ebraradinn bende ilk kullandigim gunden itibaren kabizlik var su icip gecsin dye bseyler yiyorum ama yok mahvoldum ayiptir solemesi tuvaleti yapabildgim zaman cok sukur diyorum yani
denizefe ben bıraktım artk dayanmadım cunku kabızlıga resmen ıcımde tas kesıldı cıkamadm 10gun oldu hastanelık oldum
Bskrt Ebraradinn duphalac şurp verdi bana doktorum Tabi her zaman kullanılmaycak ama 7 gün çıkamamıştm onun için verdi
denizefe ben nrmaldede kablzık ceken bırıyım benı oldurdu ıstan ettm doktorada dedm kullanmıyorum ben bnu ılk gebelıgımde de kullanmamısdım bebekse bı skntı olmuyo senn depolrın bosalıyo sadece ne yapayım hamıle halımle kabzlıktan hastanelık olmaktan bktım acıle gııdıyosun bse yapmam ben dıyo dktr hamılesın al lavmanı eve gıt uygula dıo oda bı ıse yaramıyo yanı kalıcı cozum degıl
EmineBurcuTfekiSar Bskrt bende 5 gündür çıkamadım. Hem kan hapı hemdr antibiyotikten sanırım. Bugün bende o şuruba başladım. İyi gelcek gibi. Gelmeme lavman verdi inşallah gerek kalmaz.
Ebraradinn karahanzynep tuvalete cıksamda afedersiniz ama dışkım bildiğiniz Demir kokuyo kendimden iğreniyorum 😞