Kızlar ben 35 haftalık gebeyim göbek deligimden iltihap geliyor daha önce bekarkende 2 defa gelmişti doktor göbek deligin çukur olduğu için terliyor falan öyle oluyor demişti ve göbeğimi gümüş nitrat cubuguyla yakmıştı ama şimdi 35 haftalık gebeyim göbeğim baya çıkmış göbek deligim çukur değil neden iltihap akıyor benim gibi olan var mı neydendir acaba korkmaya basladim