09gul melekce al işte şaka gibiler ya. Gitme canım sakın. Biz kendimizi ve bebeğimizi düşünmek zorundayız. Erkekler asla anlamıyorlar. Bu düşüncesizliklerini Allah’a havale ediyorum. Bıktım artık.
09gul melekce sanki o çocuk ondan olmadı. Ya benim gerçekten aklım almıyor. Üzülmekten doğurucam artık stresten bıktım.
melekce 09gul Anlamazlar canım fikir yok ince düşünce yok bizim hissettiklerimizin çeyreğini hissetmiyorlar
Gamze68777 09gul bence çok abartıyorsun,, kaynanan çok anlayışlı, benim kaynanam bana neler diyor, 35deyim halen evinde çay kahve her türlü hizmeti yapıyorum
09gul Gamze68777 yapma o zaman. Başına silah mı dayıyorlar. İstemediğin hic bir şeyi yapmak zorunda değilsin.
Askiletotomsu Gamze68777 çok mu anlayışlı Canım sen cehennemde yaşıyorsun galiba, kızın yasadiklwri sana cennet geldiğine göre 😳😳😳
Gamze68777 09gul hayır canım ama eşime saygımdan bide yapmayınca sürekli laf dedikodu yapıuor arkamdan konuşuyor
Askiletotomsu 09gul soylemediniz mi ben kendi anneme de gitmek istemiyorum agirlastim.senin annene kastım mi var diye
09gul Askiletotomsu söyledim. Söylemez miyim hiç. Karşımda laftan anlayan adam nerde. Ağlayacak duruma geldim artık. Yarın Dr randevum var. Tamam doktora sorarız sıkıntılı mi değil mi diyor. Delireceğim.
09gul Gamze68777 benimki de aynı merak etme. Senin kaynanandan biraz daha az kötüsü var diye iyi olmus olmuyor. Ne saçma düşünüyorsun.
Askiletotomsu Eslemim34 gece ne için kalkacaksiniz ki oruç bitti sahura kalkilmayacak neyi kastettiniz
09gul melekce aynen öyle. Bugün söyledim tartışırken yaşadıklarımın onda birini sen yaşasan hakkını helal et sana yaptıklarım için diye karşımda aglardin dedim. Hala hiç bir şeyi kabul etmeyip yüzsüzlüğe vuruyor.
Gamze68777 Askiletotomsu evet canım 😔 napayım eşimin annesi ve altımızda oturuyor napayım , çekcek halim yok ama terk edip gidemiyoruzda maddi anlamda çok zorlancaz
Ecoli28 09gul ayy Allah yardımcınız olsun, ben de aynı mesafedeyim 35 haftalık gebeyim ve eşim asla gitmemizi istemiyor, onları davet ettim ben de
09gul Ecoli28 ne güzel ne anlayışlı. Şanslısınız sizi bebeğinizi düşünen bir eşiniz var. Ne mutlu size 🌸
Kvrck-123 09gul Doguma 22 gün var ben bayramda annemlere filan gideriz gezeriz diyorum eşim yolda mı doğuracaksın bayramda evdeyiz bir yere çıkmayalım ne olur ne olmaz diyor. Sonradan ben de hak verdim ne olur ne olmaz evde durmakta fayda var. Eşinizle konuşun bence düşününce o da anlayış gösterir herhalde.
09gul Kvrck-123 bence de evde durun. Diğer bayram bebislerimizle gezeriz nolucak ki. Önemli olan onların sağlığı.