09gul 38+3 haftalık hamileyim. Uygulamaya göre doğuma 11 gün var. Normal doğum bekliyoruz son dk bir aksilik çıkmazsa Allah’ın izniyle. Haliyle artık çok ağırlaştım. Yemeğimi yaparken bile aşırı yoruluyorum. Eşimin ailesi bize arabayla 40 dk falan uzaklıktalar. Benim kendi ailem de 30 dk falan uzaklıktalar. Ben ne kendi aileme ne de eşimin ailesine gitmek istemiyorum bayramda. Evimde kalmak istiyorum. Ama eşim tutturdu arifeden annemlere gidip bı gün kalıp dönücez diye. Zaten asla rahat edemiyorum onlarda. Dün akşam yine aynısını söyledi. Ben dedim yollarda mı doğuracağım istemiyorum kimseye gitmek ne zaman ne olacağım belli değil evimde olmak istiyorum dedim. Ama beni asla anlamıyor. Aynı konu yine açıldığında onu nasıl ikna edeceğim kızlar çok sıkıldım artik bu durumdan. Annesi de en son iki hafta önce gittiğimizde resmen duygu sömürüsü yaptı bayramda gelceniz mi falan diye. Gidip 1 saat oturup dönelim desem de kabul etmez eşim. Gerçekten fıttırıcam.
Kubraygun_ 09gul insanlar neden hamile insan yerine düşünmüyor anlamıyorum herkesten çok sizin rahatınız önemli bende 36 haftalık hamileyim normal doğum istiyorum o kadar ağırlaştım ki evden sadece ekmek almaya çıkıyorum birde hastaneye gidiyorum eşime bayramda birşey yapıcaz mı diye sordum hayır aşkım sen zaten zorlanıyorsun onlar bize gelir gider dedi ve benim eşim bayramda bile izin almayacak işten doğum olunca izin alırım gerek yok dedi ailelere de söyledik biz gelmeyiz diye sen nasıl rahatsan o olur dediler zaten söyleseler de ben laf söylerim yani kimse benim çektiğim ağrıyı acıyı çekmiyor sizin içinde eşinizin konuşması önemli her iki tarafa karşı
yagmurrorskaya 09gul doğuma çok az kalmış eşinde maşallah çok anacıymış yani bence şimdiden ağrım var falan gibi sızlan canım yani o kafaya götürmüş polemiğe girme belki ağrım var falan yaparsan götürmez
09gul 0611__ aklıma gelmedi değil yani ama böyle bir konuda yalan söylemek istemiyorum Allah korusun ya bebeğime gerçekten bir şey olursa 😔😔
09gul Bu arada annesi sorduğunda ben gelemeyiz artık anne çok ağırlaştım doğuma çok az kaldı ne olacağı belli olmaz evde olmak istiyorum dedim. Aman ne olacak yan odaya geçer yatarsın kimse seni rahatsız etmez falan dedi. Ya zaten bayram olacak zaten kalabalık olacak haliyle bir sürü gelen giden ben nasıl yatayım içerde. Allah’ım sinirden ölüyorum ya. O kadar anlayışsız bir kadın ki anlatamam.
Binnurburak 09gul ay bu kaynanalar hep böyle eşin tek oğlansa bide sürekli gelin gelin derler sinir bozucu ayni dertten bizdede var yanliz degilsin 😏
Gamze68777 09gul bence çok abartıyorsun,, kaynanan çok anlayışlı, benim kaynanam bana neler diyor, 35deyim halen evinde çay kahve her türlü hizmeti yapıyorum
GriMavi 09gul ay aynı durum bende var ölsen de kalsanda gidilcek oraya 💩 var sanki ya tövbe tövbe Ne cahillik ne yobazlık yaaaaaaa sinirleniyorum bütün küfürleri edicem artık yaaa Benim eşim de aynısııııı Ayıp olur şimdi öyle olmaz . Surat sallar anamgil babamgil vs. Ya naapcan beni görüp herzaman geliyoduk zoraki şimdi de hamileyiz biraz anlayışş yaaa ama nerdeeee
Deletedmom70006 Senden temizlik hizmet falan beklemiyorlarsa bir gün gidip kalsan guzel olur. He bana kalsa hiç gereği yok agirlastiktan sonra zor olur bi yerlere gitmek. Hele ki bu sıcakta. Insan kendi evinde bile rahat edemez artik son ayda. Ki kendi ailene de gitmek istemeyerek gayet eşitlikçi yaklasmissin olaya ama bizim gelenek adi altında kalıplarımız var maalesef.
09gul Deletedmom70006 ya beklemesinler zaten artık bir zahmet. Karnım burnumda zorla yürüyorum halimi görüyor. Geçen defa gittiğimizde kahvaltı yaparken aniden karnım ağrımaya başladı. Taş gibi oldu semsert. Ağlamaya başladım bişey yiyemedim sofrada. Sancimin olmasından korktum. Kaynanam olacak şahıs da ay bu gelin doğurcak galiba dedi. Öyle öküz gibi gözümün içine baktı durdu. Onun için hep gelinim. Bana daha bir kere kızım demiş insan değil. Asla ama asla orda olmak istemiyorum bu halimle. Hastaneye gidelim biseyler yapayım iç belki rahatlatır falan hiç bir şey demedi.
Deletedmom70006 09gul canim insanlık lazım önce herkese. Bir bayram gitmesen ne olacak sanki ama anlayışsız insanlara anlatamıyorsun. Ona sorsan şimdi hamileyken dağları devirmistir sen naz yapiyorsundur. İnanmaz bile belki de o haline.
09gul Kubraygun_ zaten benim kendi annemler sakın gelme bayramda bu halinle yollara çıkma evinde kal dediler. Gerekirse biz ugrariz falan dediler. Ama malesef ne eşimde ne de annesinde bu düşünce asla yok.
09gul Deletedmom70006 Allah’a havale ediyorum ister inansın ister inanmasın. O kadar umrumda değil ki artık şu zamana kadar yaptıkları yetti arttı. Bunaldım artık. Biz geçen bayramda da balayındaydık. Öyle denk gelmişti yani. Bayramda balayına gittik diye yedi bitirdi bizi laflarıyla. Yine aynı muhabbet.
09gul yagmurrorskaya eşimin babası o çocukken vefat etmiş ve tek çocuk. Annesi şimdi yalnız kalıyor diye sürekli Duygu sömürüsü yapıyor. İçim çok konuda çok çok dolu aslında ama bu son konuda benim ve bebeğimin sağlığı önemli o yüzden diretiyorum. Bir de en son isim konusundan tartışma çıkmıştı kocasının adı koyulsun istiyor. Daha doğrusu emrediyor. Biz başka isim koyacagiz deyince kıyamet köptu
09gul 1996fatma bencilliklerinden. En azından benimki öyle. Tam bir aslan burcu erkeği. Egodan yürüyemiyor.
Eslemim34 09gul Biz de aynı durumdayız… ailem benden Yalova da ben istanbuldayım bu bayram gitmeyeceğim aileme eşim de arife gecesinden ailesine gidip tatil bitene kadar orda kalmak istiyor ben istemiyorum çünkü ben her bayram annemlerdeydm bi bayram kaynanamlarda oldum ve çok sıkıldım orda bayram bayram değil cenaze vardı sanki… gitmeyelim bu bayram beraber olalım gezelim dedim. İstemedi annneme babama gitmicem de bütün gün evde birbirimize bakcaz diyo beni de orda gezdirecekmiş ama ben gece kalkmak falan istemiyorum ve bütün tatilini de ailesinin evin de geçirmeyi planlıyor. Çok dedğim dedik biri eşim asla vazgeçtiremem bu yüzdenden kavga etmek istemiyorum bi yandan onu da haklı buluyorum belki ailesiyle olmak istiyordur haklı herkez ailesiyle geçirmek ister ama bütün tatil geçirmeyiz inşallah.. hepsi böyle erkeklerin bu defa Şükrediyorum gezicem diye yine eve tıkılmam🤢 uzun oldu😂
Askiletotomsu Eslemim34 gece ne için kalkacaksiniz ki oruç bitti sahura kalkilmayacak neyi kastettiniz
09gul HafizeKadir onu demeyi de düşündüm ama geçen gittiğimizde isim konusuunda kavga çıkmıştı. Kocasının ismi konulsun diye bı taraflarını yırtıyor. Biz de doruk koyacağız deyince kıyamet koptu. Şimdi eğer tek yollarsam eşimi her konuda doldurur. Daha önce de arkamdan konuştuğunu biliyorum kendim duydum yan odadan. Öyle lanet bir kadın yani.
Drn34 09gul Gitmek istemiyorsan gitme ağrım var araba tutuyor de Araba beni gerçekten rahatsız ediyor ben de gitmeyeceğim kv şehir dışında Dun eşim bayramda gidelim olmaz ayıp vs diye konuşunca cinnet geçirdim resmen halimi görmüyor musun şurdan şuraya adım atamam kusura bakma sacmaliyorsun dedim Bir daha açamaz konuyu Net ol istemediğini soyle
09gul Drn34 bu konuyu üç kez tartıştık hep aynı düşüncede. Gerçekten sıkıldım artık. Sanki ben keyfimden gitmek istemiyorum.