19+3 te hareketlerini hissetmeye başlamıştım şuan 22+5 haftalık bebeğim ztn her hareketini hissetmiyordum ama şuan sanki daha az hareket ediyor gibi geliyor bana gece yattığımda daha çok hareket ediyordu ya da ben biraz evhamlıyım bana mı öyle geliyor bilmiyorum normal mi sizce