Yasemibrahim dun gittim bende cok sukur bi sknti yok ama tekrar 4 kilo ustu bebe fobim acildi. Cok korkuyodum ilkinden sonra dogumdan sonra iyilesebilmem 4 ay surdu dogumum falan cok.kolaydi sanci cekmem.acilmam harikaydi ama kesigim cok fazla yirtigim fazla haliyle dikisim tektim ben baktim ve iyilesemedim enfeksiyon. En son istedigim sey iri bebekti malesefki bizde irsi 36 da 3200 olmus agliycaktm nerdeyse 😓😓