Sweetbabyy Kızlar dua edin 38+1 haftalığım tansiyonum yüksek diye bianda dün doktor hastaneye yatırdı normal istiyorum dedim biraz önce suni sancı başlatıldı ağrılarım başladı bile dua istiyorum yarım avazda doğuruyum😣
Iknr-mls Sweetbabyy ah canım Rabbım o yollarda eglendirmesin seni bugün benimde yatisim verildi 38 +5 ama doktorumla tekrar görüştüm ve muane oldum hersey yolundaysa ben yatmak istemiyorum dedim hersey normal dedi ee yani niye zorla suni sanciyla dogurtuyorsun 😏 neyse ki kactim 😅 eve geldim 🤭
Esmanur0 Allah yardımcın olsun canım. Sağlıcakla kavuşursun bebeğine inşAllah. Eğer imkanın varsa epidural al derim. Suni seni çok zorlayabilir.