Nazcan9244 Gizembiniciogl1 benimde aynıydı ilk kizimdan hamileyken hiç böyle olmamıştı şimdi 4+6 hamileyim ve hala ara arada olsa sarı akıntım var ve kasık ağrım var idrar yolunda enfeksiyonda yok bol su iç benim şu içtikçe azalıyor
2prensesannesiiii Gizembiniciogl1 bende olmuştu enfeksiyon çıktı canım sonra sebebini bilmiyorum kalbi durdu kürtaj oldum gebelik sonlandı erkenden doktora görün istersen canım erken müdahale edilsin
Acelyaaa_ Nazcan9244 bende 4+2 yim benimde çok nadir sarı akıntım var ve kaşık ağrılarım var normal değil mi?