Haticeozturk Iyi aksamlar Kızlar ege üniversitesinde özel yada normal polikilinikde muayene olup ayrıntılı ultrason gören oldumu
Ozcndln Haticeozturk canim ben normal poliklinikte muayene oluyorum gecen cuma gunu ayrintili ultrasona girdim cok guzel gecti yarim saatten fazla surdu ilk once bi doktor sonrada bi prof doktor bakti usg ile cok memnun kaldim acikcasi 🙌
Elif4535 Ozcndln canım devamlı egeye gidiyodun kontrollere randevu faln alman gerekiyormu yoksa sabah erken saatlerde gidip sıra mi almamız gerekiyo