Tatlibebek benim kuzenimde de oluştu doktora götürdüler gözündeki bi kanalın tıkanmasından oluşuyomuş iltihap akıyo demişti doktor ama panikleme hemen hemen her bebekte olurmuş ortalama 1 yaşına geldiğinde geçermiş damla veya krem vermişti ysnlış hatırlamıyosam bide banyo yaptırırken gözüne masaj yap temizle demişti kendi sütünlede temizleyebilirsin ellerinin temiz olmasına dikkat et genelde uykudan uyandıklarında çok çapaklanır bide gün içerisinde sanki ağlıyomuş gibi gözü akıyodu