Kızlar merhaba,bende sonunda doğurdum 39+0 da minik kızım geldi. Suyunun azalması sebebiyle hastaneye yattım ısrarla normal doğum istedim, önce suni sancı verdiler ilk 2 cm açılmam vardı sonra 5 oldu sonra 6 8 cm olduğunda doğumhaneye alındım, ve ilk doğum olmasına rağmen 2. Ikınışımda geldi prensessim sonrası zaten rüya gibi hala benim olduğuna doğurduğuma inanamıyorum. Çoğumuz doğumdan korkuyoruz ama inanın bana hepsi geçiyor evet sancılar çok zor kolaj bişey yok zaten bağıracaksınız belki dayanamıyorum sezeryan istıyorum diceksiniz ama şunu bilin ki herşey onu görene kadar. Kendinize inanın güvenin sonu çok güzel bitiyor 🌸🌸 umarım sizde bebişlere en kısa sürede en kolayından kavuşursunuz hoşçakalın 🌸