7 aylık hamileyim. Gebeliğimin başından beri Selin Çetinkal hocama gidiyorum. Çok memnunum, hiçbir sorun yaşamadım. Her zaman ilgiliydi. Muayene günleri harici ihtiyacım olan her an ulaşabildim kendisine. Bir aksilik olmazsa doğumumu da onunla yapacağım. Sizde tercih edebilirsiniz :)