Ooo senin daha çok var canım en az üç hafta beklemen lazım ben 13+4 oldum daha bir kere tek gittim 15 te filan gidicem cinsiyet için. Bir kızım var benim de bu hamileliğim daha zor geçti hep hastayım çok agirlastim kızımda böyle değildim daha hareketliydim.