Kuskoysunlaryoluna
merhaba hayırlı olsun. (:
Benim 10 aylık bebeğim var öğrendiğimde 6 haftalıktı, 5-6 saatlik yola gitmiştim herhangi bir problem yaşamadım.
Şuan 5+3 hamileyim; haftasonu yine uzun yola gideceğim. Carşamba kese görmeye gittğimde doktorum dikkat etmem gerekenler arasında böyle bir şeyden bahsetmedi. Sanırım sürekli oturmak belki agrı yapar bilemiyorum onun dışında mantıken de ben zarar görmüyorum. Kendi aracınızla da gidecekmişsiniz gerektiğinde durup dinlenirsiniz de