Gulizarikizler evet ilk gebeliğimde adetim geçmesine rağmen 60 çıkmıştı . O boş gebelikten sonlamıştı. Şimdi adetimin 2. Gününde verdim test baya iyi çıktı bu kadar beklemiyordum bir 100 falan diyordum maşallah inşallah kalp atışınıda duymak nasip olur 🤲❤️