Naz88 3,4 gündür bebeklerimin hereketlerini pek his etmiyorum. 26+2 deyiz. İkiz bebekler çok net hisediyordum. Evham yapmak istemiyorum ama yinede dayanamiyorum. Normalmi arada hereket etmemeleri yada az hemde çok az hereket etmeleri.
Beyzanrr Naz88 canım merak etme bişey yoktur Allah’ın izniyle o haftalarda uzun vaadeli uyuyorlarmış ben şimdi 38. Haftaya gircem bende aynı 26. Haftada hareket azalınc korkmuştum doktorum o haftalarda bebekler uzun uyumaya başlıyormuş gelişimi için bide benım kızım çok hareketli olunca tedirgin olmuştum ama sıkıntı yokmuş eğer için rahat edecekse hastaneye git tabi ama sıkıntı yoktur Allah’ın izniyle
Ozgeozgul Beyzanrr Naz88 kesinlikle bende aynı 19 da harekete başladı oldukçada hareketliydi 25 kerden beri bi sakinlik akşamları azcık hareket bende endişelendim geçen hafta gittiğimde iyiydi o yüzden bu haftalarda normal diyorlar
Naz88 Beyzanrr Ozgeozgul Çok teşekkür ederim biraz rahatladım. Eşimede söyleyemiyorum o da yüreği ağzında geziyor sürekli ağrilarim olduğu için birde böyle söylesem beni doğuma kadar hastanaye yatırır 🙈🙈