Nazcan9244 Kizlar daha 4+6 günlük gebeyim bu ikinci hamileliğim ilkindede ağrım oluyordu fakat bu kadar degildi özellikle bazen sağ Kasım çok ağrıyor sanki adet oldum olacakmisim gibi aranızda bu kadar yoğun ağrısı olan oldu mu.?
csmaknc Nazcan9244 canım bu ağrıları 21-22 ye kadar çektim ben hep korktum bişey olacak diye ama normal ayakta dururken ayaklarım bile feci ağrıyordu çok şükür 1 kaç haftadır iyiyim ama Progestan kullanıyorsan senin dinlenmen gerekiyor bebeğin daha iyi tutunması için avokado falan yiyebilirsin
Elibo Nazcan9244 şuan adet döngunuz vucut adet için sinyal verıyor gebelik var olduhu için mümkün olmuyor. Ve bebek yeni buyumeye calısuyor bunların agrısı. Bide vucudubuzu cok dinlemeyin .
Nazcan9244 Jeixjd ya saçma sapan hep bir korku oluşuyor içimde kese görüldü ama işte korkuyorum bir kalp atışını duysaydim
Nazcan9244 csmaknc aynen çok ayakta durursan ve hareket edersen sağ kasık ağrım bacaklarıma ve belime kadar vuruyor doktor ne olur ne olmaz diye başlattı progestani onuda tablet olarak alıyorum fitil şeklini kullanamiyorum sebebi ne peki bu kasık ağrısının
csmaknc Nazcan9244 Büyüdüğü için kasıklarda ağrı yapıyor benim belimde çok ağrıyordu ama insan ağrılara zamanla alışıyor progestanı ben ağızdan 1 ay kullandım bende depresyon yaptı herşeye ağlıyordum sonra yan etkisi olduğunu öğrenince fitile döndüm şuan günde 1 olarak kullanıyorum gece yatmadan ama fitil olarak kullanmakta enfeksiyon yapabiliyor
Nazcan9244 @"Leylaninann csmaknc bende ağızdan alıyorum sanırım ilk aylar bu ağrılar bazı gebeliklerde oluyormuş benim ilk gebeligimde bu kadar değildi agri ama illa ki hepsi farklı oluyor sanırım