HENNA1327 38+4 günlük sezeryan doğum yaptım. Kızım 3135 gr doğdu. Mememi emmiyor, mama verildi ilk verilen mamayı iyi yedi sonra yine ememeye ve biberonu da almamaya devam etti. Böyle bir durum yaşayan var mı? Yenidoğan yoğunbakımına alındı inceleme için 😢