GamzeTokay Kızlar 3. Kez normal doğum yapan var mı aramızda 3. Gebeliğim ister istemez merak ve endişe içindeyim daha mı kolay geçiyor ?
Sevel Ben üçüncü doğumunu bekliyorum hayırlısıyla bir hafta ya var ya yok doğuma her dakika gelebilir yani 😁
2kizanasi Benim arkadaşım 3. normal doğumunu 1 saatte yapmıştı hastaneye bırakmışlar eşi bavulu unutmuş tekrar eve dönmüş geri gelmeye kız doğurdu 🤣
GamzeTokay Zeynppppp ilki normalse ters giden bir durum yoksa normal olur canım ikinciler daha kolay oluyor rahat ol hiç stres yapma bikaç ıkınmada doğmuştu oğlum ☺️
2kizanasi GamzeTokay Daha tecrübeli oluyor haliyle sancısını hep evde çekti hastaneye 8cm le gitmişti sizde öyle doğurun inşallah 🌼
Zeynppppp GamzeTokay benimkide çok kolay oldu bir ıkınmada çıktı çocuk biliyormusun bidaha ondan normal istiyorum ikinci nasıl olur bilmem ama 🥰🥰🥰 inşallah buda ters durumda gitmez öyle doğar
GamzeTokay Zeynppppp birşey olmaz Allah’ın izniyle bir bakmışsınız oda kucağınızda biranlık gelip geçiyor ☺️