Kızlar umarım cevap verirsiniz
Perşembe günü tansiyonum yükselmişti çift görmeye başlamıştım dünden beri ilaçla dengeledik 12.7 11.7 12.9 en fazla oluyor ama çift görme durumum hala,geçmedi kızlar bu durumu yaşayan var mı aranızda idrarda protein kaçağı olmadığı için bebek ve kan akışı da iyi
Azıcık uzağımda ki kişiyi çift görüyorum sizde böyle bir durum oldu mu