Kızlar artık kızımın ismine karar verip takımlarını yaptırmak istiyorum. Ben Alin istiyorum. Babası Zeynep, ben asla Zeynep istemiyorum. Kız olursa ben erkek olursa babamız koyacaktı. Şimdi diyor Kİ bin ona nasıl hitap edeceğim Alinim diyemem vs onuda kırmak istemiyorum. Kulağa hoş gelen ne çok eski ne çok absürt isimlerinizi öğrenebilir miyim 🥰