Birfasulyeannesi Kızlar dün akşamdan beri karnimda taş gibi ve küçüldü sanki acaba bu doğum belirtisi mi ? Benimle aynı haftada olanlar ne durumdasınız ?
balkopugu2701 Birfasulyeannesi ben de 37+5teyim dünden beri ara ara giren karnıma ve belime sancılar var 3 gündür geçmeyen bi baş ağrısı var karnım taş gibi oluyor bi de arada
Reshaa Birfasulyeannesi benim de gece bel ağrum vardı sabah kalktım hala belim ağrıyor ve adet olcak gibi sancı giriyo ya yalnz sertleşmw yok
Birfasulyeannesi Reshaa bende de bel ağrısı hep mevcut bugünde böyle sümük gibi bı akıntı geldi rengi kremsi anlamdim normal akıntı mi yoksa başka bişey mi
Djemi ay bende aynen oyleyim ….doktor kontrolum vardi placenta sert olabikiyormush , ama 2 geceden beri acilatim var neyse ki 02.05 ameliat olucam kizima kavushurum salikla inshalla hep beraber🤲❤
butterfly4 @Birfasulyeannesi 38+2 benim de öyle karnım çok sertleşiyor sonra düzeliyor gün içinde sürekli böyleyim, dün kontrolüm vardı doktor karnın baya sertleşmiş en geç bayramda doğurursun dedi heyecan bastı beni
Birfasulyeannesi butterfly4 ay benimde öyle bence bende dogurcam inşallah sağ salim alalım kucağımıza