zeynepp1 Kızçeler sizin nasıl bu haftalar geçmiyor gibi ya bu defa gecr agrılarım çok sıklaştı yatmadan önce yalancı sancı çekşyorum gecede aniden karnma agrılar giryoe kıbırdayamıyorum ağlıyorum gece kalkıp😞 sizlerde benm gibimizin
MerveeD zeynepp1 37+1 sadece ayakta cok durunca ayaklarım agrıyor sancım fılan yok cok sukur. Tabı uykusuzluk ve cok lavobaya cıkmak bu ilk gunden berı var. Ama bende 5 gundur fılan agırlastım
PrensesAnnesi- Aynıyız canım aynı bel mel kalmadı artık gerçek doğum sancısı gelse anlamıcam o derece yani
zeynepp1 PrensesAnnesi- inanın ben gerçek doğum sancısına biliyorum tek fark bu geçiyor doğum sancısı geçmiyor ve daha şiddetleniyor ama okadar birbne benzyor ki canımdan can gdyor gece özelikle😭
zeynepp1 MerveeD bende ödemde çoo el ayak uyuşukluguda çok fazla var ilkimde böyle olmadı bu bebekte çok zorlanıyorum
zeynepp1 Iknr-mls ben gece boyu çekiyorum o yüzden uyku nedir blmyorum gündüz kızım ne kadar musade ederse okadar uyuyaabiliyorum