Merhaba benim de aynı problemim vardı . Doktoruma tedavisini gördüğümü söyledim ama hala korkularım var. Benim doktorum o zaman normal doğuramazsın tekrardan tetikler eşinle aran bozulur dedi . Sezaryena gün verdi. 2 gün önce çarı muayenesi yaptı orada bile kasıldım. 🥺